Teoretisk undervisning

Teoretisk undervisning hos Henriks køreskole i Svendborg
Henriks køreskole har siden 2005 været kendt for at levere en underholdende undervisning, der gør det let og sjovt at få kørekort.

I køreskolen er teoriundervisningen ubegrænset. Du kan gå til teori lige så længe du vil. Der er altså reelt tale om beståelsesgaranti, idet du kan gå til teori, indtil du kan bestå teoriprøven.

Der er undervisning hver mandag og onsdag kl. 16.00. Der er tale om to forskellige hold, altså mandagshold eller onsdagshold.
Undervisningen foregår med alle moderne hjælpemidler. Det betyder imidlertid ikke, at du blot får forevist en video, en lysbilledprøve eller bliver sat foran en computer.

Du får reel og engageret undervisning med stort drive. Det er derfor ikke nødvendigt for dig at læse hjemme. Du får altså ikke lektier for. Vi skal nok lære dig teorien. Når du forlader teorilokalet, glemmer du blot alt om teori, til du kommer igen.

Lettere kan det ikke blive!

Teoretisk undervisning hos Henriks køreskole i Svendborg

Lettere kan det ikke blive!